Descriere
Sistem de gestiune pentru magazin - Economic - cu cititor
Sistem complet, recomandat in special magazinelor ce vand o parte, sau toate produsele, prin scanarea codului de bare.
Programul de gestiune este disponibil in doua module, Front-Office si Back-Office, ce pot fi instalate pe acelasi computer sau pe computere diferite.
Sedona Retail poate gestiona lanturi de magazine si multiple puncte de vanzare intr-un singur magazin. Asigura viteza de vanzare si completarea documentelor de contabilitate primara.
Componente incluse:
Casa de marcat Datecs DP25 (model 2018) fara Bluetooth.
Monitor touch-screen de 15 inch (nou), Birch TM2600 sau similar.
Unitate desktop reconditionata Dell sau similara, cu performante optime pentru functionarea sistemului si cu port serial pentru conectarea casei de marcat; garantie 1 an; licenta Windows inclusa.
Sertar de bani Mediu, de metal, cu 4 clapete, culoare neagra.
Cititor coduri de bare Zebra LS1203, conectare USB, culoare neagra. Stand de masa disponibil optional.
Program de gestiune Sedona Retail - licenta definitiva. Cuprinde modul Front-office (pentru vanzare) si modul Back-office (administrare), ce se pot instala pe acelasi computer sau pe computere aflate in retea.
Servicii incluse:
Livrare.
Fiscalizare casa de marcat. Serviciu realizat prin agenti proprii la sediul clientului in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta, sau prin intermediul colaboratorilor de service, la sediul acestora, pentru alte judete.
Depunere dosar la DGFP Constanta. Serviciu optional contra cost in Mun Bucuresti, jud. Ilfov si alte judete.
Asistenta pentru instalare - de la distanta (prin internet si telefon).
Asistenta pentru utilizare 30 de zile de la cumparare - de la distanta (prin internet si telefon).
Avantaje:
Import de nomenclatoare din alte programe gratuit (produse, clienti, furnizori).
Contabilitate primara;
Modul de fidelizare inclus;
Primire automata de rapoarte prin email;
Aplicatie de rapoarte Sedona Eye - cuprinde rapoarte standard; pentru rapoarte personalizate se factureaza 500 Lei;
Import-export de date. Pentru sincronizari automate cu program de gestiune (precum Saga) sau cu magazin online se factureaza 500 lei;
Conectare gama completa de echipamante inclus in pret (cantar, afisaj client, imprimanta etichete, etc.), cu exceptia terminalului de invantariere si terminalului de plati ce se factureaza cu cate 500 Lei;
Facturare atat din Front-office cat si din Back-office.
Personalizare formate de etichete si documente (facturi, avize, proforme, etc.).
Gestionare retururi de marfa.
Suport gratuit 30 de zile.
Optionale:
Afisaj client Birch DSP850 pentru afisarea produselor scanate si a subtotalului.
Cititor coduri de bare fix omnidirectional pentru cresterea vitezei de servire.
Cantar cu conectare pentru transmiterea greutatii.
Cantar cu etichetare
Terminal pentru inventariere si receptie marfa, impreuna cu aplicatia Sedona Mobile.
Instalare program pe un computer suplimentar aflat in retea locala, Front-office sau Back-office: 500 Lei.
Vanzare de pe telefon sau tableta, cu aplicatia Sedona POS: 500 Lei.
Rapoarte personalizate pe mobil, cu aplicatia Sedona Eye: 500 Lei.
Conectare la magazin online sau program de contabilitate: 500 Lei.
Echipamente pentru Back-office: computer, cititor coduri, imprimanta de etichete.
Servicii de instalare si instruire la sediul clientului. Preturile variaza in functie de localitate.
Contract de service remote sau cu deplasari incluse. Contractul asigura asistenta nelimitata, diverse servicii precum personalizarea formatelor de etichete si facturi, precum si update-uri ale programului.
Depunere dosar la DGFP Bucuresti/Ilfov. Pentru alte judete va rugam sa ne contactati.
Pretul afisat contine DISCOUNT 7% pentru plata integrala in avans. In cazul achizitionarii in rate sau leasing va rugam sa ne solicitati o oferta.