Descriere
Conector intre Sedona Retail si magazine online WooCommerce (Nivel - Pachet standard).
Acest conector este o punte de legătură între magazinele online de tip ecommerce, dezvoltate pe platforma Wordpress cu modulul WooCommerce, ce permite actualizarea și transferul în timp real al unor date și informații esențiale între sistemul de gestiune Sedona Retail și magazinul dumneavoastră online, date precum comenzi, date ale clienților, prețuri, stocuri etc. Conectorul elimină dificultatea de actualizare a stocurilor și prețurilor în site, reduce considerabil timpul și efortul de procesare al comenzilor, exclude o parte dintre erorile frecvente ce apar odată cu prelucrarea manuală din site în sistemul de gestiune sau facturare și invers.
Conectorul se poate implementa la magazine online WooCommerce noi precum si la majoritatea celor deja realizate. Pentru a va confirma compatibilitatea va rugam sa ne conactati.
Conectorul este un sistem robust și modern, testat deja în activitatea unor cunoscute magazine online, creat în urma unei faze îndelungate de concepere, implementare și verificare. Conectorul este rezultatul unei colaborări strânse între Sedona și partenerul nostru Digital Moment.
Ce date sau informații sincronizează API-ul Sedona DM?
Conectorul actualizeaza date in doua directii: din site în Sedona Retail și invers.
Datele sincronizate din site către Sedona Retail:
Inserarea comenzilor în Sedona Retail în momentul în care sunt create în site
Inserarea clienților în Sedona Retail în momentul în care sunt creați în site
Actualizarea clienților existenți și în site și în Sedona Retail în momentul în care se modifica datele acestora în site (la plasarea unei comenzi sau la actualizarea contului in site)
Datele sincronizate din Sedona Retail către site:
Actualizarea în site a produselor existente și în site și în Sedona Retail, automat, la intervale definite de utilizator, sau pe loc, la cere, preluând următoarele atribute:
- ID-ul produsului din Sedona
- Numele produsului din Sedona
- Statusul produsului din Sedona (activ sau inactiv)
- Descrierea produsului din Sedona (opțional)
- Clasa de taxare a produsului din Sedona
- Stocul minim al produsului din Sedona
- Greutatea produsului din Sedona (opțional - se poate corela cu unul din câmpurile goale)
- Lungimea produsului din Sedona (opțional - se poate corela cu unul din câmpurile goale)
- Lățimea produsului din Sedona (opțional - se poate corela cu unul din câmpurile goale)
- Înălțimea produsului din Sedona (opțional - se poate corela cu unul din câmpurile goale)
- Prețul produsului din Sedona (opțional)
- Categoria produsului din Sedona (opțional)
- Culoarea produsului din Sedona (opțional)
- Mărimea produsului din Sedona (opțional)
- Unitatea de măsură a produsului din Sedona
Inserarea în site a produselor existente în Sedona Retail care nu sunt și în site, automat, la intervale definite de utilizator, sau pe loc, la cere, preluând atributele de mai sus. Opțional se poate seta ca produsele inactive să nu fie preluate din Sedona în site, sau chiar să nu se insereze niciun produs.
Actualizarea în site a stocurilor produselor existente și în site și în Sedona Retail, automat, la intervale definite de utilizator, sau pe loc, la cere.
Actualizarea în site a statusului comenzilor existente și în site și în Sedona Retail
Conectorul este disponibil in 3 variante de pret:
1. Pachet de baza. Pret: 450 Euro + TVA
2. Pachet standard. Pret: 600 Euro + abonament lunar de mentenanta 40 Euro + TVA
3. Pachet complet. Pret: 750 Euro + abonament lunar de mentenanta 75 Euro + TVA
Pachet de baza
Este destinat magazinelor online cu activitate redusă, magazine care au sub 100 de comenzi lunar. Include:
Analiză preinstalare și instalare modul de conectare între site și Sedona Retail;
Punere în funcțiune și validarea transferului de date;
Suport eliminare erori apărute după punerea în funcțiune și validarea transferului de date;
Garanție pentru funcționare timp de 12 luni de la implementare, cu excepția cazului în care nefuncționarea API-ului se datorează intervenției beneficiarului sau a unui terț colaborator ce acționează în numele și pe seama acestuia.
Pachet standard
Cuprinde întreaga gamă de soluții și servicii pentru folosirea optimă a API-ului și este cel mai potrivit pentru magazine online cu activitate intensă. Acest pachet nu oferă posibilitatea de a solicita personalizări a modului de funcționare. Include:
Analiză pre-instalare și instalare modul de conectare între site și Sedona Retail;
Punere în funcțiune și validarea transferului de date;
Garanție de bună funcționare pentru 24 de luni de la implementare și suport pentru eliminarea erorilor apărute după punerea în funcțiune și validarea transferului de date, cu excepția erorilor cauzate de beneficiar sau a unui terț colaborator ce acționează în numele și pe seama acestuia;
Disponibilitate eliminare erori apărute ca urmare a modificărilor ulterioare în site, modificări precum actualizare versiune wordpress sau woocommerce, dezvoltare noi funcționalități în site, schimbarea softului la nivelul serverului de găzduire a site-ului etc.;
Acces într-un mod facil și rapid la noile versiuni de API dezvoltate ulterior, inclusiv modificările menite să păstreze sau să îmbunătățească securitatea transferului de date în contextul schimbării și actualizării continue a site-ului, a softului instalat pe serverul de găzduire etc.
Pachet complet
Cuprinde întreaga gamă de soluții și servicii pentru folosirea optimă a API-ului și este cel mai potrivit pentru magazine online cu activitate intensă. Include:
Analiză pre-instalare și instalare modul de conectare între site și Sedona Retail;
Punere în funcțiune și validarea transferului de date;
Garanție de bună funcționare pe întreaga durată a colaborării și suport pentru eliminarea erorilor apărute după punerea în funcțiune și validarea transferului de date, cu excepția erorilor cauzate de beneficiar sau a unui terț colaborator ce acționează în numele și pe seama acestuia;
Disponibilitate eliminare erori apărute ca urmare a modificărilor ulterioare în site, modificări precum actualizare versiune wordpress sau woocommerce, dezvoltare noi funcționalități în site, schimbarea softului la nivelul serverului de găzduire a site-ului etc.;
Acces într-un mod facil și rapid la noile versiuni de API dezvoltate ulterior, inclusiv modificările menite să păstreze sau să îmbunătățească securitatea transferului de date în contextul schimbării și actualizării continue a site-ului, a softului instalat pe serverul de găzduire etc.
Disponibilitate personalizare funcționare API, cu posibilitate de dezvoltare funcții noi ori adaptare pentru cele existente (cum ar fi temporizarea sincronizării);
Consultanță pentru exploatarea optimă a API-ului;
Prioritate pentru rezolvarea solicitărilor de personalizare sau pentru intervențiile de tip asistență și reparații.
Mențiuni – valabile pentru cele 3 pachete:
1. Primul pas este să luați legătura cu noi pentru a fi siguri că API-ul nostru este compatibil cu sistemul dumneavoastră. Acest lucru se confirmă prin analiza pre-instalare.
2. Se poate achita în două tranșe: jumătate în avans și jumătate la finalul implementării, după demonstrarea funcționării sistemului.
3. Taxa de mentenanță se plătește începând cu prima săptămână după punerea în funcțiune și validarea transferului de date iar apoi la un interval de 30 de zile.
4. Personalizarea funcționării se face în funcție de limitările sistemului format din site, versiunea de woocommerce și caracteristicile Sedona Retail. Unele limitări sunt necesare pentru siguranța funcționării, pentru coerența informațiilor transferate și a gestiunii în general.
5. Personalizarea se face contra cost, având prețul de 20 euro + tva / oră. Se va înainta beneficiarului un estimat de timp pentru implementarea personalizării, dacă acest lucru este posibil. Excepție de la personalizarea contra cost este situația în care funcționalitatea nouă sau adaptarea celor existente face parte dintr-o versiune nouă a API-ului ce poate fi actualizată automat prin interfața specifică Sedona, conform instrucțiunilor.
6. Eliminarea erorilor apărute ca urmare a intervenției beneficiarului, ori a unor terți colaboratori ce acționează în numele acestuia, se va face contra cost, în funcție de timpul necesar reparației. Prețul pe oră este de 20 euro + tva. Dacă erorile nu au apărut ca urmare a intervenției asupra sistemului atunci remedierea va fi gratuită în limita a două ore de lucru, incluse în taxa de mentenanță.
7. Pentru analiza pre-instalare, instalare dar și pentru mentenanță vom avea nevoie de acces în site, atât în modulul de administrare (utilizator + parolă) cât și în contul de găzduire al site-ului, acces cpanel (utilizator + parolă) sau FTP (utilizator + parolă).
8. Durata de implementare este de 7-15 zile lucrătoare de la plata avansului menționat anterior.