Descriere
Sistem pentru restaurant - Premium - Cu Imprimanta fiscala, Sertar bani, POS Touch All-in-One Aures, Freya Restaurant (Tip licenta inclusa - Freya Standard (stocuri)).
Informatii produs
Sistem complet, recomandat pentru unitatile cu servire la masa si care tin evidenta stocului pe baza de retetar.
Pretul contine 7% DISCOUNT pentru plata integrala in avans.
In cazul achizitionarii in rate sau leasing va rugam sa ne solicitati o oferta.
Componente incluse: Imprimanta fiscala Datecs FP700 + display client.POS All-in-One Aures Yuno i3 cu Windows.Sertar de bani Mare de metal.Program Freya Restaurant - varianta
Standard - licenta definitiva SAU Program Freya Restaurat - varianta professional.Instalare si instruire la locatie.
Servicii incluse: Livrare.
Servicii de instalare si instruire la sediul clientului - in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov, jud. Constanta.
Pentru alte judete se factureaza diferenta 600 - 900 Lei.Fiscalizare imprimanta fiscala.
Serviciu realizat prin agenti proprii la sediul clientului in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta, sau prin intermediul colaboratorilor de service, la sediul acestora, pentru alte judete.
Depunere dosar la ANAF.
Serviciu optional contra cost in Mun Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta.
Asistenta pentru utilizare 30 de zile de la cumparare - de la distanta (prin internet si telefon).
Avantaje:
Servicii complete de implementare, la sediul clientului.Imprimanta fiscala tipareste atat bonuri fiscale cat si note de plata nefiscale, eliminand nevoia unei imprimante suplimentare.
Imprimanta fiscala este dotata cu auto-cutter.
Desenarea planului localului in programul Freya;
Marcare prin deschidere mese, cu posibilitate combinare/separare note de plata;
Rapoarte de vanzari, stocuri, furnizori, activitate angajati si altele.
Ecranul POS-ului Aures Yuno este protejat la stopiri si praf.
Culoarea echipamentelor poate fi alba sau neagra (imprimanta, POS All-in-One, sertar).
Un sistem POS potrivit va economiseste bani si timp!
Optionale:Upgrade la software Freya Professional, ce include fidelizare, happy-hour, productie, rapoarte de management, transfer intre gestiuni, afisare calorii pe note de plata, s.a.
Cititor carduri magnetice pentru autentificarea rapida a ospatarilor, atasat la POS, cu 5 carduri PVC gratuite.
Imprimanta pentru comenzi catre sectie, cu conectare Ethernet.
Depunere dosar la DGFP Bucuresti/Ilfov.
Pentru alte judete va rugam sa ne contactati.
Programati ACUM o prezentare la sediul dumneavoastra sau solicitati instalarea unei versiuni demo a programului la telefon 021-3278727.
Servicii incluse
- Livrare- Instalare si instruire la sediul clientului, in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov, jud. Constanta.
Pentru alte judete facturam suplimentar 600- 900 Lei, tva inclus (in functie de distanta).
- Desenarea planului restaurantului in interfata de marcare
- Export date catre alte programe in format standard.
Optional, integrari personalizate cu Saga, Navision sau alte programe.
- Asistenta remote 30 de zile.
Contracte de service disponibile optional pentru asistenta suplimentara.
- Design carduri de fidelitate- Intocmire dosar pentru fiscalizare
- Fiscalizarea imprimantei fiscale- Doua semne din plastic cu texte obligatorii: Pastrati bonul fiscal , Numar OPC (se livreaza la comanda).