Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
MaxMember

Solutii la cheie

Membru Bizoo de 15 ani.
2.93
3 stars: Normal
15 pareri

Program de vanzare si gestiune Sedona Cloud - 1 an

0 stars: 0.00 din 0 pareri

250 lei Lei
Brand
ART001950SED
Pe stoc
Da
In stock
Descriere
Program de vanzare si gestiune Sedona Cloud - 1 an (Tip licenta 1 an per magazin - Vanzare).

Informatii produs

Program de facturare si gestiune stocuri cu sincronizare cloud.

Utilizare din browser, de pe orice tip de dispozitiv (telefon, tableta, laptop) sau din aplicatia desktop Windows, ce permite folosire si in cazul deconectarii de la internet.

Cea mai accesibila solutie software pentru automatizarea magazinului.

Potrivit pentru magazine si cafenele, de tip independent sau lanturi.

DISPONIBIL IN DOUA VERSIUNI:

Facturare si/sau emitere bonuri pe casa de marcat
Vanzare + Gestiune

AVANTAJE CLOUD:

Pastrarea datelor in siguranta pe server
Actualizari automate gratuite
Centralizarea informatiilor din mai multe magazine

AVANTAJE GENERALE SI FUNCTIONALITATI:

Interfata intuitivaMulti-language, multi-valuta
Multiple formate de documente, personalizabile inclusiv cu logo firma
Facturare din mers, de pe orice dispozitiv: laptop, telefon sau tableta
Evidenta incasari si solduri - exact ca un asistent personal

Informatii esentiale despre afacerea ta, in dashboard: vanzari vs cheltuieli, incasari vs plati, solduri de casa etc.

Grafice de vanzari/cheltuieli si rapoarte

Optiuni avansate drepturi utilizatori

Multipli si submultipli pentru unitati de masura - versiunea Gestiune.
Control al preturilor diferentiat pe magazin.
API pentru integrare cu marketplace-uri si magazine online
Emitere de bonuri fiscale pe majoritatea modelelor de case de marcat
Lucram permanent la adaugarea de noi functionalitati.

In curand vom lansa aplicatie nativa pentru Android.

COMPARATIE VERSIUNI:

Sedona Cloud Vanzare
Sedona Cloud Vanzare Gestiune Stocuri

Facturare si bonuri pe casa de marcat Sincronizare date: 24/24 h (cu acces la internet)
Conectare la POS-ul bancar, case de marcat si imprimante fiscale
Integrare componente hardware (cititor coduri de bare)
Integrare componente software (program contabilitate Saga, Ciel)
Import nomenclator articole
Contine in plus functionalitatea de gestiune stocuri
Sincronizare date: 24/24 h (cu acces la internet)
Conectare la POS-ul bancar, case de marcat si imprimante fiscale
Integrare componente hardware (cititor coduri de bare)
Integrare componente software (program contabilitate Saga, Ciel)
Import nomenclator articole
Tiparire etichete
InventarBalantaRaportareFisaLucru cu stoc negativ
Registru gestiune stoc
Functii de avertizare (vanzare sub pret de achizitie)
Registru de gestiune zilnic obligatoriu

Integrare cu magazinul online 250 Lei ANUAL 450 Lei ANUAL Asistenta gratuita 30 de zile de la cumparare.

Optional: Contract de asistenta software - ideal pentru magazine cu o infrastructura complexa si un volum mai mare de trafic. Un program usor de folosit aduce economii de bani si timp.

Testeaza GRATUIT Sedona Cloud 30 de zile

Preturile se aplica pentru 1 magazin, care poate opera mai multe case de marcat si un numar nelimitat de utilizatori si facturi. In cazul in care doriti sa comandati programul pentru mai multe magazine modificati cantitatea in cosul de cumparaturi.

Puteti comanda adaugand produsul in cos sau urmand pasii din site-ul www.SedonaCloud.ro .
Trimite mesaj
Din Gura in Gura