Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
MaxMember

Solutii la cheie

Membru Bizoo de 15 ani.
2.93
3 stars: Normal
15 pareri

Sistem tableta cu suport pos bancar, imprimanta fiscala

0 stars: 0.00 din 0 pareri

4410 lei Lei
Brand
ART3977SED
Pe stoc
Da
In stock
Descriere
Sistem tableta cu suport pos bancar, imprimanta fiscala.

Informatii produs
Sistem POS cu maxima eficientizare a spatiului de lucru. Imprimanta fiscala, avand auto-cutter si tiparire rapida, este pretabila unui flux intens de clienti. Suport pentru terminal de plata inclus.
Fiscalizarea si contractul de service pentru casa de marcat sunt incluse.

Terminalul de plata nu este inclus; se poate oferta optional. Este necesar un router in zona punctului de vanzare pentru conectarea imprimantei fiscale.

Componente incluse:

Imprimanta fiscala Datecs FP700 cu display client
Tableta Android cu diagonala de 10”
Stand universal pentru tableta 8-13” cu suport imprimanta fiscala si pos bancar
Aplicatia Sedona POS cu licenta pentru 1 an
Driver conectare terminal de plata - 12 luni

Servicii si abonamente incluse:

Livrare.
Servicii de instalare si instruire de la distanta (prin internet si telefon).
Contract de service pentru casa de marcat – 12 luni
Mentenanta comunicatie la server ANAF - 12 luni – pentru casa de marcat
Fiscalizare imprimanta fiscala facuta de tehnicieni autorizati. Fiscalizare = configurarea aparatului cu serie NUI si activarea memoriei fiscale. Servicii de obtinere NUI disponibile optional.
Asistenta pentru utilizare 30 de zile.

Extra servicii disponibile:

Obtinere certificat NUI
Declarare Fiscalizare la ANAF - DGFP Bucuresti
Servicii de instalare si instruire la sediul clientului. Pretul variaza in functie de zona geografica.
Contract de asistenta helpdesk

Optionale pentru punctul de vanzare:

Sertar de bani
UPS 1000VA
Terminal de plata POS
Cantar comercial cu conectare LAN sau Bluetooth pentru transmitere greutate
Router

Optionale pentru Back-Office:

Back-Office program de gestiune Sedona Retail (functioneaza cu sistem de operare Windows)
Modul conectare la Saga sau alte programe conta / ERP. Necesita Back-Office Sedona Retail.
Computer pentru Back-Office, deskop sau laptop, cu imprimanta A4

Dintre functionalitatile aplicatiei Android Sedona POS:

Functionare Off-Line si sincronizare automata cu serverul cloud atunci cand conexiunea permite;
Definire categorii si articole;
Adaugarea in aceasi cont a mai multor operatori si/sau a mai multor terminale (telefoane sau tablete);
Vanzare rapida prin cautare articole sau scanare, atat cu cititor coduri cat si cu camera tabletei;
Tiparire bonuri fiscale, facturi si chitante;
Preluare comenzi de la clienti;
Vizualizare rapoarte de vanzare;
Tiparire rapoarte fiscale si informative pe case de marcat si/sau imprimante nefiscale;
Trimitere bon/factura pe emailul clientului.
Permite conectare program Sedona Retail Back-Office pentru evidenta stocuri si contabilitate primara. In aceasta configuratie, baza de date va fi gazduita pe un computer local al clientului sau pe un server virtual.

Servicii incluse
- Fiscalizare imprimanta fiscala
- Folosire gratuita a aplicatiei 30 de zile
- Asistenta la instalare de la distanta
- Asistenta post-cumparare 30 de zile.
Trimite mesaj
Din Gura in Gura