Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
MaxMember

Solutii la cheie

Membru Bizoo de 14 ani.
2.93
3 stars: Normal
15 pareri

Program pentru localuri - Freya Restaurant (Delivery)

0 stars: 0.00 din 0 pareri

3200 lei
Brand
10259
Pe stoc
Da
Descriere
Program pentru localuri - Freya Restaurant (Tip licenta - Delivery).
Freya Restaurant este un software complet pentru administrarea rapida si fara erori a restaurantelor, barurilor, cluburilor, cafenelelor, cantinelor, fast-food-urilor, ceainariilor, pizzeriilor si a altor unitati de servire din domeniul ospitalier.


Program disponibil variantele:

Freya Mini - Include: marcare produse cu deschidere de mese; trimitere comenzi catre sectii; separare si combinare note de plata; rapoarte de vanzari.
Freya Standard - Include suplimentar: gestiune stocuri pe baza de retetar; rapoarte de stocuri, clienti, personal, furnizori, s.a.
Freya Professional - Include modul fidelizare clienti; modul productie; happy-hour; rezervari; schimbari automate de pret; gift-card; plata in contul clientului; rapoarte complexe de management; transfer intre gestiuni; afisare calorii pe nota de plata; player muzica; s.a.
Freya Delivery - Include suplimentar modul de comenzi. Optional se pot integra: website, centrala telefonica, GoogleMaps.

Avantajele Freya Restaurant:

ASPECT PERSONALIZABIL - Prin alegerea culorilor si configurarea planului localului.
FIABIL - Asigura functionarea continua, fara erori.
USOR DE FOLOSIT - Chiar si de catre utilizatori neexperimentati.
COMPLET - Raspunde oricarei nevoi din domeniul ospitalier.
RAPID - Intuitiv si performant.
Freya Restaurant se integreaza cu o gama variata de echipamente POS (precum imprimante fiscale, cantare, afisaje pentru client etc.) si sisteme aditionale  (precum mese de biliard, sisteme de acces cu turnicheti, sisteme de chemare ospatari).

Avantajele implementarii unui sistem cu SEDONA:

Preturi avantajoase la echipamente datorita importului direct;

Consultanta pentru personalizare solutie completa;
Suport gratuit 30 de zile de la instalare, telefonic si prin internet;

Contracte de service optionale, remote sau cu deplasari incluse;

Posibilitate de plata in 4 rate la Sedona sau leasing prin Grenke.

O aplicatie pentru localuri potrivita fidelizeaza clientii si aduce economii!

Module software optionale:

Licenta suplimentara pentru POS            - 60% din licenta principala

Licenta suplimentara de back-office       - 40% din licenta principala

Modul Kitchen pentru tv/monior              - 1700 Lei, tva inclus

Comenzi pe tablete                                   - 1700 Lei, tva inclus – oricate tablete

Optiune “Fidelizare” la var. Standard      - 400 Lei, tva inclus

Servicii de instalare si instruire:

Gratuit – de la distanta (prin internet si telefon)

300 Lei, tva inclus – la sediul Sedona din Bucuresti

500 Lei, tva inclus – la sediul clientului, in Mun. Bucureşti, jud. Ilfov si jud. Constanta

700 Lei, tva inclus – la sediul clientului, in judetele limitrofe judetelor Ilfov si Constanta

900 Lei, tva inclus – la sediul clientului, pentru celelalte judete

Contract de intretinere:

90 Lei, TVA inclus / luna – Asistenta de la distanta (contract pe minim 3 luni)

200 Lei, TVA inclus / luna –Doua Deplasari incluse

Opriti pierderile cauzate de lipsa unui program pentru restaurant potrivit! Oferim gratuit import baza de date din alte programe.
Trimite mesaj
Din Gura in Gura