Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
MaxMember

Solutii la cheie

Membru Bizoo de 15 ani.
2.93
3 stars: Normal
15 pareri

Contract de asistenta software

0 stars: 0.00 din 0 pareri

2640 lei Lei
Brand
ART000953SED
Pe stoc
Da
In stock
Descriere
Contract de asistenta software Fara deplasare / Punct de lucru (Tip contract si perioada facturare - Premium 12 luni).

Servicii de asistenta de la distanta pentru SISTEME DE VANZARE SI GESTIUNE.

Cu un singur punct de contact asigurati buna functionare a intregului sistem hardware si software. Sedona pune la dispozitie un numar de call-center precum si un sistem online de gestionare solicitari: sedonaalm.freshdesk.com.

In cazul in care aveti mai multe puncte de lucru puteti edita cantitatea in cosul de cumparaturi.

Servicii acoperite de acest contract:

Asistenta telefonica si prin internet (remote) privind componentele software ale sistemului, nelimitat in intervalul orar 9:00 - 18:00 de Luni pana Vineri. Optional, se poate achizitiona program prelungit de luni pana duminica pana la ora 23:00.

Raspuns la mesajele adresate in platforma sedonaalm.freshdesk.com, prin formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore (in general: 2 ore in timpul zilei).

Asistenta se acorda inclusiv pentru subiecte financiar-contabile elementare legate de functionarea unitatilor comerciale (fara contabilitate avansata sau salarizare).
Up-date-uri ale programului de vanzare si gestiune.

Personalizare rapoarte - in functie de cerinte rapoartele personalizate pot fi gratuite sau contra cost.

Personalizare formate documente (facturi, avize, proforme).

Personalizare formate de etichete.

Configurare echipamente.
Asistenta este asigurata in limba romana si engleza.

Asistenta se acorda in limita a doua ore pe luna. Posibilitate achitionare ore suplimentare (70 Lei / ora).

Contractul se mentine pe o perioada de minim 12 luni, cu prelungire automata in cazul in care nu se solicita intreruperea acestuia. Se poate alege una din urmatoarele perioade de facturare:

- La 3 luni

- La 6 luni

- La 12 luni (11 luni + 1 luna GRATUITA)

Abonamentul este disponibil pentru orice localitate de pe teritoriul Romaniei sau international, pentru sisteme ce contin programe de gestiune din portofoliul SEDONA.

Servicii incluse Asistenta telefonica si prin internetUp-date-uri software

Personalizare formate de etichete si formate de documente (facturi, avize, etc.)

Rapoarte personalizate
Trimite mesaj
Din Gura in Gura